• indian girl selfie in mirror showing boobs wearing nighty indian xxx 18 girl fuddi and back nude pics indian girls in sitting position

محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواکآژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک

٠٢١۹۱۰۰۵۲۵۱
  • صفحه اصلی
  • خدمات
    • گیفت های تبلیغاتی و هدایا
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • مجله توسعه صنعتی ساختمان
    • نسخه آنلاین مجله توسعه صنعتی ساختمان پاییز ۱۴۰۳
    • نسخه آنلاین مجله توسعه صنعتی ساختمان تابستان ۱۴۰۳
    • نسخه آنلاین مجله توسعه صنعتی ساختمان بهار ۱۴۰۳
    • نسخه آنلاین مجله توسعه صنعتی ساختمان زمستان ۱۴۰۲
  • فارسی

محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواکآژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک

  • دپارتمان آموزشی
  • مجله توسعه صنعتی ساختمان بهار ۱۴۰۳
  • مجله توسعه صنعتی ساختمان زمستان ۱۴۰۲
  • صفحه خانگی
  • >
  • برندینگ
  • >
  • مولفه‌های دیجیتال برندینگ موفق چیست؟ پارت ۲

مولفه‌های دیجیتال برندینگ موفق چیست؟ پارت ۲

  • توسط admin
  • برندینگ
  • ۱۱۳۸ بازدید
  • بدون دیدگاه
مولفه‌های دیجیتال برندینگ موفق چیست؟ پارت 2

دیجیتال برندینگ ،امروزه اینترنت در زندگی روزمره ما نقش بسیار بزرگی را ایفا می کند. همه کسب و کارها به نحوی به صورت آنلاین حضور دارند تا به مخاطبان بگویند که چه کسی هستند و چه خدماتی می توانند به آنها ارائه دهند. برای ایجاد یک جایگاه خوب و موفق به صورت آنلاین، روش ها و مراحلی وجود دارد که بتوانید برندتان را به همگان معرفی کنید. در ادامه ی این مقاله به معرفی مؤلفه های ضروری برای داشتن یک دیجیتال برندیگ موفق می پردازیم.

در مقاله گذشته در مورد مولفه‌های دیجیتال برندینگ موفق چیست؟ صحبت کردیم اگر این مقاله رو مطالعه نکردید ، حتما مطالعه فرمایید.

عناوین

  • مولفه‌های دیجیتال برندینگ موفق چیست؟ پارت 2
    • ۶-بازاریابی ایمیلی:
    • محصول جدیدی را اعلام می کنید؟
    • ۷-تبلیغات آنلاین:
      • تبلیغات موتور جستجو: Search engine ads
      • نمایش تبلیغات: Display ads
      • تبلیغات در شبکه های اجتماعی: Social media ads
      • تبلیغات مجدد: Retargeted ads
    • ۸- بازاریابی محتوا:
    • ۹- بازاریابی تأثیرگذار: بازاریابی اینفلوئنسر

مولفه‌های دیجیتال برندینگ موفق چیست؟ پارت 2

۶-بازاریابی ایمیلی:

مولفه‌های دیجیتال برندینگ موفق چیست؟ پارت 2

دیجیتال برندینگ

با وجود همه ابزارهای پر زرق و برق بازاریابی، برای دیجیتال برندینگ، قطعاً ایمیل، ابزاری فراموش شده خواهد بود. اما، ارسال پیام آنلاین راهی آسان برای ارتباط با مشتریان است، بخصوص برای افرادی که از رسانه های اجتماعی استفاده نمی کنند. کار خود را با جمع آوری و ایجاد لیستی از ایمیل های مخاطبان هدف شروع کنید. و مطمئن شوید که با ارسال ایمیل به مخاطبان هدف، آنها احتمالاً به بازدید کنندگان وب مشترکین تبدیل میشوند. می توانید ثبت نام کاربران‌ را از طریق تبلیغات بدست آورید. یا مستقیماً، آنها را در وب سایت خود، از طریق یک پنجره بازشو، که از کاربران بخواهد ایمیل خود را وارد کنند و در سایت ثبت نام نمایند، جمع آوری کنید.

به این نکته توجه کنید که، قبل از ارسال ایمیل، آنچه را که می خواهید بدست آورید به روشنی مشخص کنید:

تعامل تقویت شده؟

پرورش روابط موجود؟

مولفه‌های دیجیتال برندینگ موفق چیست؟ پارت 2

دیجیتال برندینگ

محصول جدیدی را اعلام می کنید؟

ایمیل هایتان را به گروهای خاصی از مشتریان معطوف کنید. و دقت کنید که حتماً، ایمیل ها را با لحنی زنده، جذاب و متناسب با برندتان بنویسید.

ایمیل ها می توانند شامل، عکس، فیلم و اطلاعات مفیدی باشند، که نه تنها، باعث فروش محصولات تان می شود، بلکه مشتریان  به طور فعال و وفادار، به محصولات تان یا خدمات تان جذب می شوند. با دقت ایمیل های تان را تنظیم و ارسال کنید. ارسال زیاد و پشت به پشت ایمیل به مخاطبان باعث می شود که بازخورد بدی دریافت نمایید.

۷-تبلیغات آنلاین:

مولفه‌های دیجیتال برندینگ موفق چیست؟ پارت 2

دیجیتال برندینگ

یکی دیگر از مؤلفه های ضروری که در موفقیت دیجیتال برندینگ تأثیر بسزایی دارد تبلیغات آنلاین است. تبلیغات آنلاین از قدرت وب، برای بازاریابی محصولات تان استفاده می کند. مانند سابق، تبلیغات دیگر یک بنر ساده در یک صفحه وب نیستند. امروزه ده ها روش برای تبلیغات دیجیتالی وجود دارد، که در اینجا برخی از متداول ترین راه ها را بیان می کنیم:

  • تبلیغات موتور جستجو: Search engine ads

این تبلیغات، وب سایت شما را در بالای صفحات سایت هایی مانند Google قرار می دهند تا مشتریان ابتدا محصول یا برند شما را ببینند.

  • نمایش تبلیغات: Display ads

این روش تبلیغات، بنرهای قابل کلیک هستند که در صفحات وب و در سراسر اینترنت پیدا خواهید کرد.

  • تبلیغات در شبکه های اجتماعی: Social media ads

فیس بوک، توییتر و اینستاگرام، هرکدام از آنها روش های مختلفی را برای تبلیغات ارائه می دهند. به طور مثال: با پرداخت هزینه، پست شما به طور خودکار در خبرخوان مشتریان بالقوه نشان داده می شود، یا می توانید یک اینفلوئنسر استخدام کنید تا درباره محصول تان، پست های مفید و هدفمند طراحی و ایجاد کند.

  • تبلیغات مجدد: Retargeted ads

آیا تا به حال چیزی را جستجو کرده اید و سپس بعد از گذشت ده دقیقه تبلیغات مربوط به آن را ببینید؟

آیا از قدرت تبلیغات هدفمند مجدد مطلع هستید؟

این تبلیغات برای مشتریانی ارسال می شود که قبلاً به کسب و کار یا خدمات شما علاقه نشان داده اند و یا پیگیر محصولات تان بوده اند.

این علاقه و پیگیری می تواند از طریق، گوگل، بازدید از وب سایت یا دنبال کردن صفحه فیس بوک و اینستاگرام باشد.

۸- بازاریابی محتوا:

مولفه‌های دیجیتال برندینگ موفق چیست؟ پارت 2

دیجیتال برندینگ

یکی از اصلی ترین فاکتورها برای یک دیجیتال برندینگ موفق، تولید محتوای هدفمند و مفید است. این روزها فقط تبلیغ کالا کافی نیست. برای ایجاد یک مشتری وفادار و بالقوه، تعامل و ارتباط مهم است. همین جا است که بازاریابی محتوا وارد می شود. در واقع، بازاریابی دیجیتال بر فروش تأکید دارد، اما بازاریابی محتوا بر روی تعامل با مخاطبان از طریق عکس ها، فیلم ها، و پست های وبلاگ تمرکز دارد. (مانند آنچه در حال حاضر می خوانید!).

یک بازاریاب محتوای موفق، باید علاقه و اشتیاق به برندتان را در مخاطبان ایجاد کند و مشتریان را در مورد محصولات و پیام برندتان هیجان زده کند. این امر، باعث ایجاد اعتماد بین مخاطبان و برند تان خواهد  شد و در نهایت، منجر به ایجاد روابط پایدار و ثمر بخش می شود.

درواقع شما در بازاریابی دیجیتال، برند و نوع کسب و کارتان را به مخاطبان معرفی می کنید، اما در بازاریابی محتوایی موفق، باید مخاطب را به برند و کسب و کارتان علاقه­مند کنید و کاربران یکبار مصرف را به طرفداران و مشتریان دائمی تبدیل نمایید.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه لطفا مقاله کانتنت مارکتینگ چیست و شامل چه مراحلی است؟ را مطالعه فرمایید.

مولفه‌های دیجیتال برندینگ موفق چیست؟ پارت 2

دیجیتال برندینگ

۹- بازاریابی تأثیرگذار: بازاریابی اینفلوئنسر

مولفه‌های دیجیتال برندینگ موفق چیست؟ پارت 2

دیجیتال برندینگ

کی از جدیدترین روش ها در دنیای دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی تأثیرگذار است. بازاریابی اینفلوئنسر نوعی دیگر از بازاریابی است که از افرادی استفاده می کند که در شبکه های اجتماعی دنبال کنندگان زیادی دارند و شما ازطریق آنها، می توانید درباره برندتان پست بگذارید و به مخاطبان آنها معرفی شوید. به بیان ساده تر، بازاریابی تأثیرگذار روشی است برای معرفی برندتان، توسط افرادی که در شبکه های اجتماعی مشهور هستند و دنبال کنندگان زیادی دارند.

این روش، قطعاَ باعث پیشرفت چشمگیری در بحث دیجیتال برندینگ خواهد شد. شما به جای بازاریابی مستقیم به یک گروه از مصرف کنندگان، پیام برند خود یا پستی که معرف برندتان باشد را در اختیار یک ستاره رسانه اجتماعی قرار می دهید که برندتان را به دنبال کننده گانش معرفی کند. روند کار کاملاً ساده است. با اینفلوئنسر جفت شوید و یک هزینه یا کمیسیون تعیین شده به آن پرداخت کنید تا در مورد برندتان با دنبال کنندگانش صحبت کند. این افراد در شبکه های اجتماعی معروف هستند و شخصیت آنلاین قابل قبولی دارند. در نتیجه مورد اعتماد مخاطبانشان می باشند و پتانسیل تأثیرگذاری بر نظرات و رفتار مخاطبان دارند. به این نکته توجه کنید که، اینفلوئنسر یا تأثیرگذاری که انتخاب می کنید باید با سبک برندتان همسو باشد. به عنوان مثال، شما برای فروش یک وسیله برقی نمیتوانید با یک تأثیرگذار تناسب اندام صحبت کنید که برندتان را تبلیغ کند. طریقه مرعفی برندتان به این صورت است که، شخص اینفلوئنسر معمولاَ با استفاده از یک پست در قالب عکس، متن یا ویدئو محصول یا برند شما را معرفی می کند و یا برندتان را در هر شبکه اجتماعی که حضور دارد تبلیغ می کند.

 

مولفه‌های دیجیتال برندینگ موفق چیست؟ پارت 2

دیجیتال برندینگ

  • بازاریابیبازاریابی محتواییتبلیغاتدیجیتال برندینگگوگل

نوشته های مرتبط

{"qurey":{"category__in":[125],"post__not_in":[7000031588],"posts_per_page":3,"ignore_sticky_posts":1,"orderby":"rand","post_type":"post"},"title":"\u0647\u0645\u0647","post_title":1,"between":"40px","layout":"grid","grid_layout":"grid_3","padding":{"left":"20","top":"20","right":"20","bottom":"20"},"ratio":"rd-ratio75","image_size":"medium","excerpt":"","alignment":"right","meta_layout":{"location":"title-bottom","between":"between-3","layout":"layout-1"},"box_layout":"none","image_effect":"grow","caption_effect":"imghvr-fade","key":"related","post_type":"post","action":"reza_post_grid_3","post_status":"publish"}
دیجیتال برندینگ

دیجیتال برندینگ چیست؟

دیجیتال برندینگ

مولفه‌های دیجیتال برندینگ موفق چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب

{"number":"10","cats":"","orderby":"","post_title":1,"title":"\u0647\u0645\u0647","excerpt":"","excerpt_limit":"","title_limit":"","meta":{"meta_category":"","meta_author":true,"meta_date":true,"meta_view":"","meta_comments":""},"layout":"list","list_layout":"list_1","grid_layout":"grid_1","featured_layout":"featured_1","between":"40px","image_size":"medium","ratio":"rd-ratio75","image_width":"","alignment":"","box_layout":"none","caption_layout":"","key":"widget_blog","post_type":"post","action":"reza_post_list_1","post_status":"publish"}

پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر اشتری )

  • توسط admin
  • فروردین ۱۰, ۱۴۰۴

پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر آل رسول )

  • توسط admin
  • فروردین ۱۰, ۱۴۰۴

پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر قرائتی )

  • توسط admin
  • فروردین ۱۰, ۱۴۰۴

پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر معنوی )

  • توسط admin
  • فروردین ۱۰, ۱۴۰۴

پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر مقدس زاده )

  • توسط admin
  • فروردین ۱۰, ۱۴۰۴

تحول دیجیتال در صنعت ساخت و ساز

  • توسط admin
  • تیر ۱۳, ۱۴۰۳

تأمین مالی و ارائه تسهیلات اعتباری در صنعت ساختمان

  • توسط admin
  • تیر ۱۱, ۱۴۰۳

ابزارهای نوین تأمین مالی ؛ تهدید یا فرصت

  • توسط admin
  • خرداد ۲۹, ۱۴۰۳

الزامات افزایش ضریب نفوذ صنعتی‌سازی ساختمان

  • توسط admin
  • خرداد ۲۵, ۱۴۰۳

ساخت و ساز صنعتی و معماری سبز

  • توسط admin
  • خرداد ۲۲, ۱۴۰۳

برچسب ها

دیجیتال مارکتینگ بازاریابی دیجیتال تبلیغات مارکتینگ بازاریابی کسب و کار گوگل دیجیتال برندینگ مجله توسعه صنعتی ساختمان مجله توسعه صنعتی مجله ساختمان ساختمان نبض نیک صنعت ساختمان بازاریابی محتوایی گوگل ادوردز محتوا اشتباهات رایج دیجیتال مارکتینگ ادوردز محتواک ابزارهای نوین تأمین مالی وام خرید مسکن چرا مسکن گران است ؟! گرانی مسکن اقتصاد نفتی

درباره ما

ما در محتواک یک تیم خلاق و جوان هستیم که …
ادامه درباره ما

تماس با ما

  • خیابان قائم مقام فراهانی، میدان شعاع،خیابان شهید خدری، بعد از تقاطع سنایی، نبش بن بست پاک، پلاک ۲، واحد ۲
  • واتس اپ: ۰۹۱۲۰۱۷۲۶۳۶ / تلفن ثابت: ۰۲۱۹۱۰۰۵۲۵۱
  • ایمیل: info[at]mohtavak.ir

برندهای ما

  • نبض نیک
  • ایونت نبض
  • نبض نیوز

پیوند ها

  • صفحه اصلی
  • خدمات
  • تماس با ما
  • درباره ما

آخرین مقالات

  • پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر اشتری )
  • پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر آل رسول )
  • پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر قرائتی )
  • پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر معنوی )
  • پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر مقدس زاده )

محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواکمحتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک

Mohtavak.ir © All rights reserved
back-to-up
#
  • فارسی