• indian girl selfie in mirror showing boobs wearing nighty indian xxx 18 girl fuddi and back nude pics indian girls in sitting position

محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواکآژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک

٠٢١۹۱۰۰۵۲۵۱
  • صفحه اصلی
  • خدمات
    • گیفت های تبلیغاتی و هدایا
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • مجله توسعه صنعتی ساختمان
    • نسخه آنلاین مجله توسعه صنعتی ساختمان پاییز ۱۴۰۳
    • نسخه آنلاین مجله توسعه صنعتی ساختمان تابستان ۱۴۰۳
    • نسخه آنلاین مجله توسعه صنعتی ساختمان بهار ۱۴۰۳
    • نسخه آنلاین مجله توسعه صنعتی ساختمان زمستان ۱۴۰۲
  • فارسی

محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواکآژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک

  • دپارتمان آموزشی
  • مجله توسعه صنعتی ساختمان بهار ۱۴۰۳
  • مجله توسعه صنعتی ساختمان زمستان ۱۴۰۲
  • صفحه خانگی
  • >
  • برندینگ
  • >
  • مولفه‌های دیجیتال برندینگ موفق چیست؟

مولفه‌های دیجیتال برندینگ موفق چیست؟

  • توسط admin
  • برندینگ
  • ۹۶۳ بازدید
  • بدون دیدگاه
دیجیتال برندینگ

همانطور که قبلاً اشاره شد امروزه، کسب و کارها به یک مجموعه ی متنوع از ابزارهای برندسازی دیجیتال نیاز دارند تا حضور خود را در دنیای واقعی تقویت کنند. به واسطه دیجیتال برندینگ، آگاهی مخاطبان از محصولات و خدمات کسب و کارتان افزایش پیدا می کند. برای موفقیت در عرصه برندسازی دیجیتال، روش‌ها و استراتژی‌های خاصی وجود دارد که در این بخش از مقاله به بررسی چند نمونه از آن‌ها می‌پردازیم.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دیجیتال برندینگ لطفا مقاله دیجیتال برندینگ چیست؟ را مطالعه فرمایید.

در قسمت بعدی این مقاله با همراه باشید تا ادامه ی مؤلفه های ضروری برای داشتن یک برندسازی دیجیتال موفق را بررسی نماییم.

عناوین

  • مولفه‌های دیجیتال برندینگ موفق چیست؟
    • ۱-لوگو:
    • ۲-وبسایت:
    • ۳-پیام برند:
    • ۴-سئو: بهینه سازی موتور جستجو(seo):
    • 5-شبکه های اجتماعی:

مولفه‌های دیجیتال برندینگ موفق چیست؟

دیجیتال برندینگ

دیجیتال برندینگ

۱-لوگو:

مولفه‌های دیجیتال برندینگ موفق چیست؟

دیجیتال برندینگ

لوگو تنها تصویری است که مشتری باید قبل از هر چیز، بتواند آن را با برند شما مرتبط کند. همچنین، باید با هویت و ارزش های کسب و کار و مخاطبان هدف تان مطابقت داشته باشد. طراحی لوگوی شما باید به اندازه کافی به یاد ماندنی و تأثیرگذار باشد. همچنین، به این نکته دقت کنید که طراحی لوگو نباید به اندازه‌ای پیچیده باشد تا به خاطر سپردن آن برای مخاطب سخت باشد.

بلکه باید به نحوی طراحی شود  که  مخاطب آن را در میان انبوه تصاویر روزانه ای که به صورت آنلاین می بیند، به یاد آورد.

به برندهای دیگر کسب و کارها که مشابه کسب و کارتان است نگاهی بیندازید تا ببینید رقبای شما چه می کنند.

در در نهایت، به چند نکته ی مهم توجه کنید، نظریه رنگ را فراموش نکنید. رنگ  مناسب برای لوگوی تان می تواند شما را برجسته  کند. طرح و رنگ لوگوی تان باید در بین عناصر برندسازی تان استاندارد باشد. لوگو باید از نظر اندازه استاندارد و مناسب باشد تا در تمام عناصر کسب و کارتان خوب به نظر برسد. مانند، سربرگ، کارت ویزیت، بیلبورد و…

لوگو اولین قدم شما در راه رسیدن به یک دیجیتال برندینگ عالی است.

۲-وبسایت:

مولفه‌های دیجیتال برندینگ موفق چیست؟

دیجیتال برندینگ

اگر برند تان نشانه کسب و کار شما باشد، وب سایت شما نشانه ی مکان دیجیتالی شما خواهد بود. وقتی مشتری بخواهد از موقعیت مکانی فروشگاه، ساعات کاری، لیست محصولات یا اطلاعات تماس شما مطلع شود، در دفترچه تلفن دنبال شما نخواهد گشت، بلکه وب سایت شما را در Google پیدا خواهند کرد. وب سایت شما همچنین باید به نحوی طراحی شده باشد که کاربران و موتورهای جستجو بتوانند به راحتی به تمام اطلاعات ارائه شده در وب سایت دسترسی پیدا کنند.

به همین دلیل، محتوا باید توسط موتورهای جستجو به راحتی قابل فهرست شدن باشد، تا محتوای شما در انبوه اطلاعات اینترنت گم نشود.

در آخر، مطمئن شوید که وب سایت تان کار می کند. هر پیوند، دکمه و تصویر را بررسی کنید …

یک وب سایت بی نقص و عالی برای موفقیت برندتان بسیار حیاتی می باشد، از این رو در ساخت و طراحی آن باید دقت بسیاری شود.

۳-پیام برند:

مولفه‌های دیجیتال برندینگ موفق چیست؟

دیجیتال برندینگ

یکی دیگر از مؤلفه هایی که در بحث دیجیتال برندینگ اهمیت دارد، Brand messaging است. پیام برند، آنچه شرکت شما می گوید و انجام میدهد است. پیام باید منعکس کننده هویت برند تان باشد و  آنچه شرکت شما انجام می دهد و معتقد است را بیان کند.

یک پیام برند موفق باید به این سوالات پاسخ دهد:

چه کار میکنی؟

منتظر چی هستی؟

چرا اهمیت داری؟

همچنین، لحن پیام شما باید با کسب و کارتان و خدماتی که ارائه می دهید همسو باشد. پیام برند تان باید در همه جا یکسان باشد. به این معنی که، متنی که هنگام جستجوی شرکت تان در گوگل نشان داده می شود باید با برندتان و  مطالب بیان شده در وب سایت تان مطابقت داشته باشد. مطمئن باشید که پیام برندتان با مخاطبان آنلاین صحبت می کند. به طور خلاصه: اگر برندتان در اینترنت است، باید به روش اینترنت عمل کنید. اینترنت شیوه های ارتباطی منحصر به فرد خود را دارد (به عنوان مثال الگوهای رفتاری GIF، لحن عامیانه و…) که شرکت شما در صورت لزوم باید از آنها در شبکه های اجتماعی استفاده کند.

به این نکته دقت کنید که پیام برند تان باید بر اساس پلتفرم مورد استفاده‌تان متفاوت باشد، برای مثال، لحن گفت و گو در وب‌سایت رسمی بوده و مشتریان در رابطه با خدمات و محصولات، نظر خود را به اشتراک می‌گذارند، در حالی که در توییتر و یا اینستاگرام لحن گفت و گو شوخ طبعانه و عامیانه تر است.

 

۴-سئو: بهینه سازی موتور جستجو(seo):

مولفه‌های دیجیتال برندینگ موفق چیست؟

دیجیتال برندینگ

کی دیگر از فاکتور های مهم، برای موفقیت در دیجیتال برندینگ، مبحث SEO می باشد. سئو  به شما کمک می کند تا برندتان، به راحتی در موتورهای جستجو یافت شود. در واقع، یکی از اصلی ترین راه هایی که مشتریان از طریق آن به دنبال خدمات شما می گردند، موتور های جستجو می باشد.

برای SEO کردن وب‌سایت خود از نکات زیر استفاده کنید:

  • مقاله‌های وب‌سایت خود از لینک‌های داخلی و خارجی استفاده نمایید.
  • تعداد پیوندهای یک صفحه را حداکثر به هزار پیوند محدود کنید. هرچه تعداد لینک های داده شده بیشتر باشد، مقاله از ارزش بیشتری برخوردار خواهد بود.
  • صفحات را برای کاربران طراحی کنید، نه موتورهای جستجو. به این معنی که، در نظر بگیرید که چه چیزی وب سایت شما را مفید و جذاب می کند که مخاطب جذب شود.
  • با ارائه اطلاعات با ارزش و مفید، وب سایت خود را از سایر وب سایت ها متمایز کنید.
  • دائماً سایت خود را از نظر خرابی لینک و هک کنترل نمایید.

از یک ابزار جستجوی کلمات کلیدی مانند Ubersuggest ,، Ahrefs یا Keywordtool برای یافتن کلمات متداول جستجو شده توسط کاربران استفاده کنید. حتماً تعداد زیادی پیوند فعال از طریق محتوای خود – چه به صفحات داخلی و چه به صفحه های خارجی – اضافه کنید تا وب سایت شما در نتایج جستجو قوی تر و بالاتر ظاهر شود. موتورهای جستجوگر مانند Google همه این موارد را در نظر می گیرد و با توجه به کیفیت محتوا، وب سایت تان را SEO می کند. به این نکته دقت کنید که یک وب سایت نامناسب راهی مطمئن برای گم شدن در اینترنت خواهد داشت.

برای اطلاعات بیشتر و فهم تفاوت بین سئو و گوگل ادوردز مقاله تفاوت سئو و گوگل ادوردز چیست؟ کدام یک برای کسب‌ و کار شما بهتر است؟  را مطالعه فرمایید.

مولفه‌های دیجیتال برندینگ موفق چیست؟

دیجیتال برندینگ

5-شبکه های اجتماعی:

مولفه‌های دیجیتال برندینگ موفق چیست؟

دیجیتال برندینگ

امروزه، تقریباً همه افراد به نوعی در شبکه های اجتماعی، مانند: فیس بوک، توییتر، اسنپ چت، اینستاگرام حضور دارند. اگر مشتریان شما در شبکه های اجتماعی هستند، برندتان هم باید آنجا باشد. به این نکته توجه کنید که حتما، هر پست یا محتوا را متناسب با بستری که در آن ظاهر می شوید، تنظیم کنید.

بطور کلی، هدفمند محتوای خود را آماده کنید. به عنوان مثال، محتوای Snapchat تمایل دارد که برای جمعیت جوان سرگرم کننده، فان باشد.

پست های اینستاگرام تصویر محور هستند و برای ایجاد لایک و کامنت طراحی شده اند. توییتر، به رویدادها و اخبار روز پاسخ می دهد.

هنگام استفاده از رسانه های اجتماعی، حتماً برنامه ریزی شده عمل کنید به عنوان مثال، پست ها را در زمان ها و تاریخ های خاص برنامه ریزی و آپلود کنید.

ابزاری مانند Hootsuite می تواند به شما کمک کند تا میزان تعامل را ردیابی کنید. در حالی که Google Analytics به شما نشان می دهد که کدام صفحات یا کدام پلتفرم در بستر شبکه های اجتماعی عملکرد بهتری داشته و کدام یک از آنها موفقیت زیادی کسب نکرده و نیاز به استراتژی های جدید دارد. اگر می خواهید مستقیماً در یک بستر رسانه اجتماعی، محصولات خود را به فروش برسانید، ابزاری مانند Shopify می تواند مشتریان بالقوه را مستقیماً به سبد خرید وب سایت شما هدایت کند.

مولفه‌های دیجیتال برندینگ موفق چیست؟

دیجیتال برندینگ

سخن آخر:

دیجیتال برندینگ فقط فروش کالا و یا ارائه خدمات نیست، بلکه به وجود آورنده ی یک مشتری وفادار و بالقوه است، که نه تنها محصولات شما را خریداری می کند، بلکه به شما و کسب و کارتان اعتقاد دارد. در واقع، وفاداری بخش مهمی از استراتژی و هدف هر برند می باشد. همانطور که قبلاَ گفته شد، رمز موفقیت شما این است که، همه چیز را تازه، معتبر و صادقانه حفظ کنید.

  • بازاریابیبازاریابی دیجیتالدیجیتال برندینگدیجیتال مارکتینگ

نوشته های مرتبط

{"qurey":{"category__in":[125],"post__not_in":[7000031558],"posts_per_page":3,"ignore_sticky_posts":1,"orderby":"rand","post_type":"post"},"title":"\u0647\u0645\u0647","post_title":1,"between":"40px","layout":"grid","grid_layout":"grid_3","padding":{"left":"20","top":"20","right":"20","bottom":"20"},"ratio":"rd-ratio75","image_size":"medium","excerpt":"","alignment":"right","meta_layout":{"location":"title-bottom","between":"between-3","layout":"layout-1"},"box_layout":"none","image_effect":"grow","caption_effect":"imghvr-fade","key":"related","post_type":"post","action":"reza_post_grid_3","post_status":"publish"}
دیجیتال برندینگ

دیجیتال برندینگ چیست؟

مولفه‌های دیجیتال برندینگ موفق چیست؟ پارت 2

مولفه‌های دیجیتال برندینگ موفق چیست؟ پارت ۲

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب

{"number":"10","cats":"","orderby":"","post_title":1,"title":"\u0647\u0645\u0647","excerpt":"","excerpt_limit":"","title_limit":"","meta":{"meta_category":"","meta_author":true,"meta_date":true,"meta_view":"","meta_comments":""},"layout":"list","list_layout":"list_1","grid_layout":"grid_1","featured_layout":"featured_1","between":"40px","image_size":"medium","ratio":"rd-ratio75","image_width":"","alignment":"","box_layout":"none","caption_layout":"","key":"widget_blog","post_type":"post","action":"reza_post_list_1","post_status":"publish"}

پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر اشتری )

  • توسط admin
  • فروردین ۱۰, ۱۴۰۴

پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر آل رسول )

  • توسط admin
  • فروردین ۱۰, ۱۴۰۴

پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر قرائتی )

  • توسط admin
  • فروردین ۱۰, ۱۴۰۴

پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر معنوی )

  • توسط admin
  • فروردین ۱۰, ۱۴۰۴

پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر مقدس زاده )

  • توسط admin
  • فروردین ۱۰, ۱۴۰۴

تحول دیجیتال در صنعت ساخت و ساز

  • توسط admin
  • تیر ۱۳, ۱۴۰۳

تأمین مالی و ارائه تسهیلات اعتباری در صنعت ساختمان

  • توسط admin
  • تیر ۱۱, ۱۴۰۳

ابزارهای نوین تأمین مالی ؛ تهدید یا فرصت

  • توسط admin
  • خرداد ۲۹, ۱۴۰۳

الزامات افزایش ضریب نفوذ صنعتی‌سازی ساختمان

  • توسط admin
  • خرداد ۲۵, ۱۴۰۳

ساخت و ساز صنعتی و معماری سبز

  • توسط admin
  • خرداد ۲۲, ۱۴۰۳

برچسب ها

دیجیتال مارکتینگ بازاریابی دیجیتال تبلیغات مارکتینگ بازاریابی کسب و کار گوگل دیجیتال برندینگ مجله توسعه صنعتی ساختمان مجله توسعه صنعتی مجله ساختمان ساختمان نبض نیک صنعت ساختمان بازاریابی محتوایی گوگل ادوردز محتوا اشتباهات رایج دیجیتال مارکتینگ ادوردز محتواک ابزارهای نوین تأمین مالی وام خرید مسکن چرا مسکن گران است ؟! گرانی مسکن اقتصاد نفتی

درباره ما

ما در محتواک یک تیم خلاق و جوان هستیم که …
ادامه درباره ما

تماس با ما

  • خیابان قائم مقام فراهانی، میدان شعاع،خیابان شهید خدری، بعد از تقاطع سنایی، نبش بن بست پاک، پلاک ۲، واحد ۲
  • واتس اپ: ۰۹۱۲۰۱۷۲۶۳۶ / تلفن ثابت: ۰۲۱۹۱۰۰۵۲۵۱
  • ایمیل: info[at]mohtavak.ir

برندهای ما

  • نبض نیک
  • ایونت نبض
  • نبض نیوز

پیوند ها

  • صفحه اصلی
  • خدمات
  • تماس با ما
  • درباره ما

آخرین مقالات

  • پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر اشتری )
  • پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر آل رسول )
  • پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر قرائتی )
  • پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر معنوی )
  • پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر مقدس زاده )

محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواکمحتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک

Mohtavak.ir © All rights reserved
back-to-up
#
  • فارسی