• indian girl selfie in mirror showing boobs wearing nighty indian xxx 18 girl fuddi and back nude pics indian girls in sitting position

محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواکآژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک

٠٢١۹۱۰۰۵۲۵۱
  • صفحه اصلی
  • خدمات
    • گیفت های تبلیغاتی و هدایا
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • مجله توسعه صنعتی ساختمان
    • نسخه آنلاین مجله توسعه صنعتی ساختمان پاییز ۱۴۰۳
    • نسخه آنلاین مجله توسعه صنعتی ساختمان تابستان ۱۴۰۳
    • نسخه آنلاین مجله توسعه صنعتی ساختمان بهار ۱۴۰۳
    • نسخه آنلاین مجله توسعه صنعتی ساختمان زمستان ۱۴۰۲
  • فارسی

محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواکآژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک

  • دپارتمان آموزشی
  • مجله توسعه صنعتی ساختمان بهار ۱۴۰۳
  • مجله توسعه صنعتی ساختمان زمستان ۱۴۰۲
  • صفحه خانگی
  • >
  • سئو
  • >
  • تفاوت سئو و گوگل ادوردز چیست؟ کدام یک برای کسب‌ و کار شما بهتر است؟

تفاوت سئو و گوگل ادوردز چیست؟ کدام یک برای کسب‌ و کار شما بهتر است؟

  • توسط admin
  • سئو
  • ۴۱۴ بازدید
  • بدون دیدگاه

مهم‌ترین مولفه‌های بازاریابی موتور جستجو (SEM)، Google AdWords و سئو می باشند. این دو ابزار مهم و کلیدی، به هنگام اداره‌ی کمپین‌های بازاریابی دیجیتال، کمک بسیاری می کنند و جزء بهترین ها می باشند.

برای موفقیت در هر کسب و کاری، باید به گونه ای مؤثر با مشتریان تان در تعامل باشید. لازمه­ی ارتباط مؤثر، حضور در دنیای دیجیتال مارکتینگ است.

مخاطبین تان نیاز دارند ابتدا با سرویس ها، محصولات و خدماتی که ارائه می­دهید آشنا شوند، سپس اقدام به خرید کنند. بنابراین، برای شناساندن محصولات یا خدماتتان به مخاطبان، باید دیده شوید. یکی از روش های دیده شدن استفاده از گوگل ادوردز  و یا سئو می باشد. در ادامه این مقاله، به توضیح و بررسی تفاوت ها و مزیت های سئو SEO و سرویس تبلیغاتی موتور جستجو گوگل Google AdWords می پردازیم.

تفاوت سئو و گوگل ادوردز چیست؟ کدام یک برای کسب‌و کار شما بهتر است؟

تفاوت سئو و گوگل ادوردز چیست؟ کدام یک برای کسب‌و کار شما بهتر است؟

به عنوان یک صاحب کسب و کار اینترنتی، شاید به این فکر کرده باشید که برای افزایش فروش، جذب مشتری و معرفی کسب و کارتان از کدام روش استفاده کنید تا بهترین نتیجه را کسب نمایید. این سوالی است که تقریباً تمام صاحبان کسب و کارهایی که تازه کار خود را آغاز کرده اند، از خودشان می پرسند.

در ادامه به توضیح و بررسی، نکات مثبت و منفی هر دو روش می پردازیم تا در انتها بتوانید نتیجه گیری درستی داشته باشید.

تفاوت سئو و گوگل ادوردز چیست؟

قیل از جواب به این سوال برای اطلاعات بیشتر مقاله گوگل ادوردز چیست؟ و چه مزایایی دارد؟ را مطالعه بفرمایید.

گوگل ادوردز و سئو، هر دو اجزای اصلی بازاریابی از طریق موتورهای جستجو هستند. ادوردز، پلتفرم تبلیغاتی آنلاین موتور جستجوی گوگل می باشد، که  به واسطه ی آن می توانید تبلیغات کسب و کارتان را در صفحات جستجوی گوگل درج نمایید.

تبلیغات در گوگل به هزینه‌ی اولیه چندانی نیاز ندارد. بنابراین برای کسب و کارهایی که تازه راه اندازی شده اند و بودجه کافی ندارند و مایل هستند به سرعت در نتایج سرچ دیده شوند، گزینه بسیار مناسبی است.

از دیگر مزیت های این روش، این است که شما بعد از ایجاد سایت مربوط به کسب و کارتان، بلافاصله می توانید از گوگل ادوردز استفاده کنید و در نتایج جستجو دیده شوید. یعنی، در کمتر از یک ساعت ادوردز، سایت شما را در صفحه اول نمایش می دهد. از دیگر مزیت های استفاده از گوگل ادوردز این است که، شما می توانید از تبلیغات استفاده کنید تا مشتریان بالقوه و هدفمند را که به دنبال خدمات و محصولات شما هستند، بدست آورید.

این سرویس گوگل ادوردز می تواند به شما کمک کند که، تبلیغاتتان را در دستگاه های هوشمند، مثل کامپیوتر، تبلت و موبایل تنظیم کنید و بتوانید با استفاده از تبلیغات گوگل، مشخص کنید که تبلیغ شما در چه منطقه‌ی جغرافیای و با چه زبانی نمایش داده شود.

تفاوت سئو و گوگل ادوردز چیست؟ کدام یک برای کسب‌و کار شما بهتر است؟

از طرف دیگر، امکان آنالیز و بررسی نتایج در تبلیغات گوگل بسیار زیاد می­باشد، زیرا به صورت لحظه ای از روند کار به شما گزارش می دهد.

تفاوت سئو و گوگل ادوردز چیست؟ کدام یک برای کسب‌و کار شما بهتر است؟

 

یکی دیگر از مزیت های گوگل ادوردز این است که، شما می توانید توضیحات تکمیلی را در تبلیغتان درج نمایید. به عنوان مثال، می توانید تماس تلفنی در تبلیغتان لحاظ کنید و یا لیست محصولات تان را درج کنید و یا مقدار تخفیفی که در نظر گرفته اید را درج نمایید. به طور کلی، فرمت نمایش تبلیغهایتان  بسیار هدفمندتر و جذاب تر از سئو خواهد بود.

تفاوت سئو و گوگل ادوردز چیست؟ کدام یک برای کسب‌و کار شما بهتر است؟

از طرف دیگر، ترافیک بدست آمده از تبلیغات گوگل خیلی بیشتر از ترافیک طبیعی سایتتان است. براساس نتایج بدست آمده از مقایسه ترافیک تبلیغ گوگل با ترافیک طبیعی سایت که از طریق سئو بدست آمده است، نرخ تبدیل به مشتری در تبلیغات گوگل دو برابر سئو بوده است. علت این نرخ بیشتر این است که، گوگل ترافیک های هدفمند و سودآور برای شما به ارمغان می آورد.

اما عیب گوگل ادوردز این است که، تبلیغات در آن به صورت موقتی می باشد. یعنی تا زمانی که شما اعتبار داشته باشید، در نتایج جستجو دیده خواهید شد. بعد از اتمام اعتبارتان، دیگر تبلیغ سایت شما در نتایج جستجو دیده نخواهد شد، تا شما مجدداً تبلیغتان را شارژ نمایید.

سئو:

SEO، بهینه سازی موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی مد نظر شما می باشد. در کنار بهینه سازی موتورهای جستجو، باید تولید محتوای خوب و با کیفیت هم انجام شود. تمام این موارد، قسمت هایی از کار SEO می باشد. بعد از انجام این موارد، وب سایت شما به صورت کاملاً رایگان و طبیعی در نتایج جستجو دیده خواهد شد. یکی از معایب SEO این است که، بسیار زمان بر می باشد. شما باید زمان زیادی را صرف کنید تا بتوانید نتیجه سئو را مشاهده نمایید.

تفاوت سئو و گوگل ادوردز چیست؟ کدام یک برای کسب‌و کار شما بهتر است؟

نتیجه حاصل شده از سئو، پشتوانه قوی برای موفقیت در کسب و کارتان خواهد بود. شما با استفاده از بهینه سازی موتورهای جستجو SEO می توانید، کیفیت و اعتبار وبسایت تان را افزایش دهید. و در بلند مدت نتایج بسیار خوب و درخشانی را کسب نمایید.

یکی دیگر از معایب SEO این است که، به ظاهر سئو هزینه بردار است. یعنی شما در تبلیغات گوگل با پرداخت ده دلار، می توانید  در نتایج جستجو دیده شوید. اما برای SEO ، این مقدار هزینه بسیار پایین می باشد.

همانطور که قبلاً اشاره شد، هزینه بر بودن SEO فقط در زمان کوتاه به چشم می آید، اما در طولانی مدت و بلند مدت، این روش بسیار مقرون بصرفه تر از گوگل ادوردز می باشد.

 

تفاوت سئو و گوگل ادوردز چیست؟ کدام یک برای کسب‌و کار شما بهتر است؟

یکی از مزیت های اصلی این روش، پایداری و ماندگاری آن می باشد. ماندگاری  SEO بسیار بیشتر از تبلیغات Google AdWords است.

برخلاف ادوردز که پس از تمام اعتبار، سایت شما از نتایج حذف می شود، SEO به شما کمک می کند که وبسایت تان ترافیک های طبیعی بیشتری بدست آورد. نکنه قابل توجه این است که، هیچ سایتی بدون سئو، برای همیشه ماندگار نخواهد بود.

بنابراین، با توجه به مواردی که گفته شد، می توان این نتیجه گیری را کرد که، هر دو سرویس تبلیغات Google AdWords و SEO در کنار هم و مکمل یکدیگر هستند. و می توان از هر دو آنها، کنار هم استفاده کنید تا بخشی از استراتژی کسب و کار اینترنتی شما باشند. در نتیجه می توان به طور همزمان از هر دو سرویس استفاده کنید.

 

تفاوت سئو و گوگل ادوردز چیست؟ کدام یک برای کسب‌و کار شما بهتر است؟

  • ادوردزتبلیغاتسئوکسب و کارگوگلگوگل ادوردز

نوشته های مرتبط

{"qurey":{"posts_per_page":3,"orderby":"rand","post_type":"post","ignore_sticky_posts":1},"title":"\u0647\u0645\u0647","post_title":1,"between":"40px","layout":"grid","grid_layout":"grid_3","padding":{"left":"20","top":"20","right":"20","bottom":"20"},"ratio":"rd-ratio75","image_size":"medium","excerpt":"","alignment":"right","meta_layout":{"location":"title-bottom","between":"between-3","layout":"layout-1"},"box_layout":"none","image_effect":"grow","caption_effect":"imghvr-fade","key":"related","post_type":"post","action":"reza_post_grid_3","post_status":"publish"}

مجله توسعه صنعتی ساختمان زمستان ۱۴۰۲

تفاوت سئو و گوگل ادوردز چیست؟ کدام یک برای کسب‌و کار شما بهتر است؟

گوگل ادوردز چیست و چه مزایایی دارد؟

پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر قرائتی )

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب

{"number":"10","cats":"","orderby":"","post_title":1,"title":"\u0647\u0645\u0647","excerpt":"","excerpt_limit":"","title_limit":"","meta":{"meta_category":"","meta_author":true,"meta_date":true,"meta_view":"","meta_comments":""},"layout":"list","list_layout":"list_1","grid_layout":"grid_1","featured_layout":"featured_1","between":"40px","image_size":"medium","ratio":"rd-ratio75","image_width":"","alignment":"","box_layout":"none","caption_layout":"","key":"widget_blog","post_type":"post","action":"reza_post_list_1","post_status":"publish"}

پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر اشتری )

  • توسط admin
  • فروردین ۱۰, ۱۴۰۴

پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر آل رسول )

  • توسط admin
  • فروردین ۱۰, ۱۴۰۴

پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر قرائتی )

  • توسط admin
  • فروردین ۱۰, ۱۴۰۴

پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر معنوی )

  • توسط admin
  • فروردین ۱۰, ۱۴۰۴

پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر مقدس زاده )

  • توسط admin
  • فروردین ۱۰, ۱۴۰۴

تحول دیجیتال در صنعت ساخت و ساز

  • توسط admin
  • تیر ۱۳, ۱۴۰۳

تأمین مالی و ارائه تسهیلات اعتباری در صنعت ساختمان

  • توسط admin
  • تیر ۱۱, ۱۴۰۳

ابزارهای نوین تأمین مالی ؛ تهدید یا فرصت

  • توسط admin
  • خرداد ۲۹, ۱۴۰۳

الزامات افزایش ضریب نفوذ صنعتی‌سازی ساختمان

  • توسط admin
  • خرداد ۲۵, ۱۴۰۳

ساخت و ساز صنعتی و معماری سبز

  • توسط admin
  • خرداد ۲۲, ۱۴۰۳

برچسب ها

دیجیتال مارکتینگ بازاریابی دیجیتال تبلیغات مارکتینگ بازاریابی کسب و کار گوگل دیجیتال برندینگ مجله توسعه صنعتی ساختمان مجله توسعه صنعتی مجله ساختمان ساختمان نبض نیک صنعت ساختمان بازاریابی محتوایی گوگل ادوردز محتوا اشتباهات رایج دیجیتال مارکتینگ ادوردز محتواک ابزارهای نوین تأمین مالی وام خرید مسکن چرا مسکن گران است ؟! گرانی مسکن اقتصاد نفتی

درباره ما

ما در محتواک یک تیم خلاق و جوان هستیم که …
ادامه درباره ما

تماس با ما

  • خیابان قائم مقام فراهانی، میدان شعاع،خیابان شهید خدری، بعد از تقاطع سنایی، نبش بن بست پاک، پلاک ۲، واحد ۲
  • واتس اپ: ۰۹۱۲۰۱۷۲۶۳۶ / تلفن ثابت: ۰۲۱۹۱۰۰۵۲۵۱
  • ایمیل: info[at]mohtavak.ir

برندهای ما

  • نبض نیک
  • ایونت نبض
  • نبض نیوز

پیوند ها

  • صفحه اصلی
  • خدمات
  • تماس با ما
  • درباره ما

آخرین مقالات

  • پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر اشتری )
  • پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر آل رسول )
  • پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر قرائتی )
  • پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر معنوی )
  • پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر مقدس زاده )

محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواکمحتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک

Mohtavak.ir © All rights reserved
back-to-up
#
  • فارسی