• indian girl selfie in mirror showing boobs wearing nighty indian xxx 18 girl fuddi and back nude pics indian girls in sitting position

محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواکآژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک

٠٢١۹۱۰۰۵۲۵۱
  • صفحه اصلی
  • خدمات
    • گیفت های تبلیغاتی و هدایا
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • مجله توسعه صنعتی ساختمان
    • نسخه آنلاین مجله توسعه صنعتی ساختمان پاییز ۱۴۰۳
    • نسخه آنلاین مجله توسعه صنعتی ساختمان تابستان ۱۴۰۳
    • نسخه آنلاین مجله توسعه صنعتی ساختمان بهار ۱۴۰۳
    • نسخه آنلاین مجله توسعه صنعتی ساختمان زمستان ۱۴۰۲
  • فارسی

محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواکآژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک

  • دپارتمان آموزشی
  • مجله توسعه صنعتی ساختمان بهار ۱۴۰۳
  • مجله توسعه صنعتی ساختمان زمستان ۱۴۰۲
  • صفحه خانگی
  • >
  • مارکتینگ
  • >
  • کانتنت مارکتینگ چیست و شامل چه مراحلی است؟

کانتنت مارکتینگ چیست و شامل چه مراحلی است؟

  • توسط admin
  • مارکتینگ
  • ۵۹۰ بازدید
  • بدون دیدگاه

بازاریابی محتوایی، یکی از کانال ها و شاخه های دیجیتال مارکتینگ است. در واقع یکی از مهمترین و کلیدی ترین شاخه های بازاریابی دیجیتال، کانتنت مارکتینگ می باشد. بازاریابی محتوایی به معنی، یک رویکرد استراتژیک بازاریابی می باشد که بر تولید، توزیع و ترویج محتوای ارزشمند، طبق یک استراتژیک بازاریابی، مرتبط و سازگار با اهداف برندها متمرکز شده است.

عناوین

  • بازاریابی محتوایی چیست و چه مراحلی دارد؟
    • کانتنت مارکتینگ یا بازاریابی محتوایی چیست؟
    • ۲-استراتژی محتوا:
    • مدل محتوا:
    • نوع(شکل) محتوا:
    • تم محتوا:
    • کانال های انتشار محتوا:
  • چرخه عمر محتوا:
    • شاخص های عملکرد محتوا:
    • ۳-طراحی و تولید محتوا:
    • ۵-بازخورد و بروزرسانی محتوا:

بازاریابی محتوایی چیست و چه مراحلی دارد؟

برای انجام یک بازاریابی محتوایی موفق، چه کارهایی باید انجام دهیم؟

برای جواب به این پرسش ها، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

کانتنت مارکتینگ یا بازاریابی محتوایی چیست؟

"کانتنت مارکتینگ چیست و شامل چه مراحلی است؟

اولین مرحله در بازاریابی محتوایی، تعریف هدف یا مأموریت محتوا است. قبل از هرچیز ما باید بدانیم، هدف از تولید محتوا چیست و قرار است به چه نتیجه ای برسیم؟ به عنوان مثال، هدف از تولید محتوا، می تواند فروش بیشتر باشد. در حقیقت، فروش بیشتر یکی از اهداف مهم در بازاریابی محتوایی است. همچنین، هدف دیگری میتوان از بازاریابی محتوایی داشت. مانند، افزایش مخاطب و یا اطلاع رسانی درباره محصولات جدید یا برند تان باشد. بنابراین، اهداف مختلفی وجود دارد و ما باید در مرحله­ی تعیین هدف و مأموریت محتوا بدانیم که برای تولید محتوا، می خواهیم به چه هدفی برسیم. در مرحله بعد، که مهمترین مرحله در کانتنت مارکتینگ است، ما باید استراتژی محتوایمان را مشخص کنیم.

۲-استراتژی محتوا:

کانتنت مارکتینگ چیست و شامل چه مراحلی است؟

حال که در مرحله اول هدف مان را مشخص کردیم و می دانیم به چه نتیجه ای در نهایت می خواهیم برسیم، باید مسیر رسیدن به آن هدف را از طریق استراتژی محتوا مشخص نماییم. در مسیر رسیدن به آن هدف، حداقل باید درمورد 6 موضوع تصمیم گیری شود.

  • مدل محتوا:

اولین موضوع اینکه، مدل محتوایی که می خواهیم تولید کنیم، چگونه باشد. برای رسیدن به هدف می توان از محتوای آموزشی، محتوای تبلیغاتی و… استفاده کرد.

 

  • نوع(شکل) محتوا:

در مرحله بعدی باید تصمیم بگیریم که از چه نوع محتوایی می خواهیم استفاده کنیم. آیا برای رسیدن به هدف مان می خواهیم از محتوای متنی، گرافیکی، ویدئو، صوت، پادکست، اینفوگرافی و یا موشن گرافی و… استفاده کنیم؟

ما باید بدانیم برای رسیدن به هدفمان، از کدام یک از این شکل ها بهتر است استفاده کنیم. در حقیقت، استفاده از این شکل های محتوایی مستقیماَ برمی گردد به اینکه، چه مقدار بودجه در اختیارمان است و یا اینکه چقدر وقت و انرژی داریم.

  • تم محتوا:

تصمیم دیگری که باید گرفته شود، این است که باید از چه تم محتوایی برای رسیدن به هدفمان استفاده کنیم. منظور از تم، تم بصری و کلامی است. به عنوان مثال، آیا بهتر است از تم رسمی استفاده شود یا تم خودمانی.

  • کانال های انتشار محتوا:

بعد از آن باید تصمیم گیری شود که این محتوا را می خواهیم در چه کانال هایی منتشر کنیم. باید نسبت به این موضوع آگاهی کامل را داشته باشیم که مخاطب ها بیشتر در چه کانال هایی وجود دارند. به عبارت دیگر، بهتر است محتوایمان را در کجا منتشر کنیم.

  • چرخه عمر محتوا:

تصمیم گیری دیگر درمورد چرخه عمر محتوا است. هر محتوایی یک تاریخ تولید و تاریخ انقضا دارد. ما باید تصمیم گیری کنیم که تاریخ انقضا محتوایمان چه زمانی است و در چه تاریخی محتوایمان را باید حذف کنیم. و یا اینکه، نیاز است که محتوایمان را باز تولید کنیم.

  • شاخص های عملکرد محتوا:

تصمیم گیری آخر، در مورد شاخص های عملکرد محتوا می باشد. ما باید تصمیم گیری کنیم که چه شاخص هایی برای عملکرد این محتوا وجود دارد. به عنوان مثال، می خواهیم به هدف افزایش فروش برسیم، باید بررسی کنیم که چه شاخص هایی می تواند برای ما مشخص کند که، آیا از این تولید محتوا به هدف رسیده ایم یا خیر.

۳-طراحی و تولید محتوا:

"کانتنت مارکتینگ چیست و شامل چه مراحلی است؟

مرحله بعدی در کانتنت مارکتینگ ، انتشار محتوا است. ما در مرحله استراتژی تصمیم گیری کردیم که در چه کانال هایی ما باید محتوایمان را منتشر کنیم. در کانال مشخص شده محتوایمان را منتشر کنیم و در نهایت منتظر بازخورد از آن محتوا باشیم.

۵-بازخورد و بروزرسانی محتوا:

کانتنت مارکتینگ چیست و شامل چه مراحلی است؟

یکی از مهمترین مراحل در بازاریابی محتوایی، مرحله­ی بازخورد و بروزرسانی محتوا است. حال که محتوایمان را، طبق آن برنامه ای که در  استراتژی محتوا نوشیم، منتشر می کنیم. سپس منتظر بازخوردها خواهیم بود و شاخص های عملکرد را بررسی می کنیم و سپس آنالیز می کنیم که آیا محتوایی که تولید کردیم به آن هدفی که در نظر داشتیم، رسیده است یا خیر. همچنین در زمان مناسب محتوایمان را بروزرسانی و بازنشر کنیم.

این 5 مرحله، مراحل مهمی هستند که در کانتنت مارکتینگ به آنها می­پردازیم. به این نکته مهم دقت کنید که، بازاریابی محتوایی یک فرآیند است و همه این مراحل برای تولید محتوا باید طی شود. شما به واسطه بازاریابی محتوایی موفق و مؤثر، به راحتی می توانید مخاطبان بیشتری جذب کنید. این نکته را فراموش نکنید که در بازاریابی محتوایی، روش ها و استراتژی­های مختلفی جهت افزایش درآمد، شناخت بیشتر و بهتر برند کسب و کارتان و ارتباط مؤثر و قوی با مشتریان وجود دارد.

  • بازاریابیبازاریابی دیجیتالبازاریابی محتواییدیجیتال مارکتینگکانتنت مارکتینگمارکتینگ

نوشته های مرتبط

{"qurey":{"category__in":[102],"post__not_in":[7000031445],"posts_per_page":3,"ignore_sticky_posts":1,"orderby":"rand","post_type":"post"},"title":"\u0647\u0645\u0647","post_title":1,"between":"40px","layout":"grid","grid_layout":"grid_3","padding":{"left":"20","top":"20","right":"20","bottom":"20"},"ratio":"rd-ratio75","image_size":"medium","excerpt":"","alignment":"right","meta_layout":{"location":"title-bottom","between":"between-3","layout":"layout-1"},"box_layout":"none","image_effect":"grow","caption_effect":"imghvr-fade","key":"related","post_type":"post","action":"reza_post_grid_3","post_status":"publish"}

دیجیتال مارکتر کیست و چه مهارت های باید داشته باشد؟

همه چیز درباره ویدئو مارکتینگ

همه چیز درباره ویدئو مارکتینگ

۱۰ اشتباه مهم دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب

{"number":"10","cats":"","orderby":"","post_title":1,"title":"\u0647\u0645\u0647","excerpt":"","excerpt_limit":"","title_limit":"","meta":{"meta_category":"","meta_author":true,"meta_date":true,"meta_view":"","meta_comments":""},"layout":"list","list_layout":"list_1","grid_layout":"grid_1","featured_layout":"featured_1","between":"40px","image_size":"medium","ratio":"rd-ratio75","image_width":"","alignment":"","box_layout":"none","caption_layout":"","key":"widget_blog","post_type":"post","action":"reza_post_list_1","post_status":"publish"}

پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر اشتری )

  • توسط admin
  • فروردین ۱۰, ۱۴۰۴

پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر آل رسول )

  • توسط admin
  • فروردین ۱۰, ۱۴۰۴

پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر قرائتی )

  • توسط admin
  • فروردین ۱۰, ۱۴۰۴

پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر معنوی )

  • توسط admin
  • فروردین ۱۰, ۱۴۰۴

پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر مقدس زاده )

  • توسط admin
  • فروردین ۱۰, ۱۴۰۴

تحول دیجیتال در صنعت ساخت و ساز

  • توسط admin
  • تیر ۱۳, ۱۴۰۳

تأمین مالی و ارائه تسهیلات اعتباری در صنعت ساختمان

  • توسط admin
  • تیر ۱۱, ۱۴۰۳

ابزارهای نوین تأمین مالی ؛ تهدید یا فرصت

  • توسط admin
  • خرداد ۲۹, ۱۴۰۳

الزامات افزایش ضریب نفوذ صنعتی‌سازی ساختمان

  • توسط admin
  • خرداد ۲۵, ۱۴۰۳

ساخت و ساز صنعتی و معماری سبز

  • توسط admin
  • خرداد ۲۲, ۱۴۰۳

برچسب ها

دیجیتال مارکتینگ بازاریابی دیجیتال تبلیغات مارکتینگ بازاریابی کسب و کار گوگل دیجیتال برندینگ مجله توسعه صنعتی ساختمان مجله توسعه صنعتی مجله ساختمان ساختمان نبض نیک صنعت ساختمان بازاریابی محتوایی گوگل ادوردز محتوا اشتباهات رایج دیجیتال مارکتینگ ادوردز محتواک ابزارهای نوین تأمین مالی وام خرید مسکن چرا مسکن گران است ؟! گرانی مسکن اقتصاد نفتی

درباره ما

ما در محتواک یک تیم خلاق و جوان هستیم که …
ادامه درباره ما

تماس با ما

  • خیابان قائم مقام فراهانی، میدان شعاع،خیابان شهید خدری، بعد از تقاطع سنایی، نبش بن بست پاک، پلاک ۲، واحد ۲
  • واتس اپ: ۰۹۱۲۰۱۷۲۶۳۶ / تلفن ثابت: ۰۲۱۹۱۰۰۵۲۵۱
  • ایمیل: info[at]mohtavak.ir

برندهای ما

  • نبض نیک
  • ایونت نبض
  • نبض نیوز

پیوند ها

  • صفحه اصلی
  • خدمات
  • تماس با ما
  • درباره ما

آخرین مقالات

  • پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر اشتری )
  • پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر آل رسول )
  • پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر قرائتی )
  • پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر معنوی )
  • پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر مقدس زاده )

محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواکمحتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک

Mohtavak.ir © All rights reserved
back-to-up
#
  • فارسی