• indian girl selfie in mirror showing boobs wearing nighty indian xxx 18 girl fuddi and back nude pics indian girls in sitting position

محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواکآژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک

٠٢١۹۱۰۰۵۲۵۱
  • صفحه اصلی
  • خدمات
    • گیفت های تبلیغاتی و هدایا
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • مجله توسعه صنعتی ساختمان
    • نسخه آنلاین مجله توسعه صنعتی ساختمان پاییز ۱۴۰۳
    • نسخه آنلاین مجله توسعه صنعتی ساختمان تابستان ۱۴۰۳
    • نسخه آنلاین مجله توسعه صنعتی ساختمان بهار ۱۴۰۳
    • نسخه آنلاین مجله توسعه صنعتی ساختمان زمستان ۱۴۰۲
  • فارسی

محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواکآژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک

  • دپارتمان آموزشی
  • مجله توسعه صنعتی ساختمان بهار ۱۴۰۳
  • مجله توسعه صنعتی ساختمان زمستان ۱۴۰۲
  • صفحه خانگی
  • >
  • مارکتینگ
  • >
  • بازاریابی ویروسی چیست؟

بازاریابی ویروسی چیست؟

  • توسط admin
  • مارکتینگ
  • ۴۵۴ بازدید
  • بدون دیدگاه
بازاریابی ویروسی

اگر در حوزه کسب و کار اینترنتی فعالیت می کنید، احتمالاً تا به امروز نام بازاریابی ویروسی یا وایرال مارکتینگ را شنیده اید. این شیوه بازاریابی، مانند دیگر روش های بازاریابی دارای یکسری اصول و تکنیک های خاص است. امروزه، این مدل بازاریابی، با مزایایی که دارد می تواند بهترین گزینه برای تبلیغات باشد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به توضیح و بررسی وایرال مارکتینگ و جایگاه آن در کسب و کار، بپردازیم. همچنین،  در انتها مزایای این روش بازاریابی را بیان خواهیم کرد.

عناوین

  • بازاریابی ویروسی چیست؟
    • طبق تحقیقات، چند نمونه محتوا معمولاً وایرال می شوند:
  • کمپین وایرال مارکتینگ چگونه کار می کند؟
  • دو روش استراتژی انتشار ویدئوهای تبلیغاتی:
    • ۱-انتشار آشکار ویدئوهای تبلیغاتی
  • مزایای بازاریابی ویروسی:
    • ۱-کم هزینه:
    • ۲-پتانسیل در دسترسی زیاد:
    • ۳-تهاجمی نیست:
    • ۳-به ساخت برندتان کمک می کند:

بازاریابی ویروسی چیست؟

بازاریابی ویروسی چیست؟

 

وایرال مارکتینگ یا بازاریابی ویروسی تکنیک یا اصطلاحی است که امروزه بسیار بکار برده می شود.

در Viral Marketing ما قصد داریم محتوایمان را که حاوی پیام برند ما است، توسط خود مخاطبان پخش شود. در واقع، مانند ماهیت ویروس، از فردی به فرد دیگر به سرعت منتقل شود. محتوای ما می تواند یک ویدئو، متن، عکس و هر پیام دیگری از کسب و کار ما باشد.

این اتفاق بسیار خوبی است که مخاطبان، خودشان محتوای ما را پخش نمایند. در غیر این صورت باید، برای دیده شدن محتوایمان هزینه های بسیاری صرف کنیم. هزینه های مانند، پرداخت به رسانه های تصویری، سایت های پر بیننده و یا شبکه های اجتماعی پر مخاطب و …. اما به واسطه ی تکنیک وایرال مارکتینگ، نیازی به پرداخت این هزینه ها نیست.

نکته قابل توجه این است که، وایرال شدن محتوا شانسی نیست و به صورت اتفاقی هم رخ نمی دهد. بلکه یک دانشی پشت وایرال شدن محتوا وجود دارد. ما باید آگاهی داشته باشیم که چرا محتوا، بازنشر و به اشتراک گذاشته می شود.

طبق تحقیقات، چند نمونه محتوا معمولاً وایرال می شوند:

۱- با این انگیزه وایرال و پخش می شوند که فرد پخش کننده ی محتوا نشان دهد که چقدر از دانش علمی بالایی برخوردار است.

۲-معمولاً به خوبی بازنشر می شوند، مربوط به محتواهای فان و سرگمی هستند.

۳-محتواهای اعتراضی است که معمولاً در بین مخاطبان بسیار بازنشر می‌شود.

بنابراین، این سه گروه محتوا برای وایرال شدن شانس بالایی دارند.

بازاریابی ویروسی چیست؟

 

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، این روش، یکی از بهترین روش های بازاریابی است که می تواند برند یا محصولات تان را بین مخاطبان، مانند یک ویروس به سرعت پخش کند. نکته مهمی که باید بررسی شود این است که، یک محتوا باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد و دارای چه  المان هایی باشد که بتوان آن را یک محتوای وایرال خطاب کنیم.

 

بازاریابی ویروسی چیست؟

 

بازاریابی ویروسی یکی از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ می باشد که بر پایه ی تشویق مخاطب به اشتراک گذاری محتوا، عمل می کند. یعنی محتوایتان باید به گونه طراحی شود که مخاطبان به طور ناخودآگاه آن محتوا را با دیگران به اشتراک بگذارد.

شبکه های اجتماعی به دلیل سرعت و سهولت در اشتراک گذاری، زیستگاه طبیعی این نوع بازاریابی هستند. بهترین مثال برای محتوایی که به خوبی وایرال می شود،  فیلم های احساسی ، شگفت آور ، خنده دار  در اینستاگرام، YouTube، فیس بوک، توییتر و کانال های دیگر است که به اشتراک گذاشته می شوند.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه لطفا مقاله اجزای دیجیتال مارکتینگ را مطالعه بفرمایید.

 

بازاریابی ویروسی چیست؟

 

 

با این حال، وایرال شدن می تواند یک شمشیر دو لبه باشد. حتماً به این نکته توجه کنید که در این روش بازاریابی، بخش عمده ای از کنترل به دست کاربران می افتد و این خطر وجود دارد که پیام یا محتوایتان را به درستی تفسیر نکنند یا سوء تعبیر کنند. اما از طرف دیگر ، یک فعالیت ویروسی موفق می تواند برای نتایج برند شما معجزه کند.

بازاریابی ویروسی چیست؟

 

کمپین وایرال مارکتینگ چگونه کار می کند؟

از لحاظ تئوری، انجام یک فعالیت بازاریابی ویروسی بسیار ساده است. ایجاد یک محتوای جذاب و خوب که متناسب با  هدف  و کسب و کارتان  باشد، سپس آن را در اینترنت قرار داده و تبلیغ کنید. بعد از آن، تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که صبر کنید تا فیوز روشن شود و کاربران دیوانه وار شروع به اشتراک گذاری محتوای شما کنند. در برخی موارد، ویروسی شدن محتوا به طور تصادفی اتفاق می افتد. به عنوان مثال ، هنگامی که ویدئویی توسط یک کاربر  بارگذاری می شود،  سپس ناگهان محبوب می شود و آن محتوا شروع به گردش در سراسر اینترنت می کند.

بازاریابی ویروسی چیست؟

 

دو روش استراتژی انتشار ویدئوهای تبلیغاتی:

۱-انتشار آشکار ویدئوهای تبلیغاتی

کاربر از لحظه اول متوجه می شود که در حال مشاهده محتوای تبلیغاتی است.

انتشار پنهان ویدئوهای تبلیغاتی

وجود  نام تجاری پنهان است و بعداً مشخص می شود.

اگر از روش پنهان بازاریابی استفاده می کنید، بسیار مهم است که مراقب باشید تا کاربر احساس کلاهبرداری و فریب خوردگی نداشته باشد، زیرا فعالیت وایرال شدن محتوا می تواند علیه شما ایجاد شود.

مهم نیست که چه استراتژی را انتخاب می کنیم ، به یاد داشته باشید که هرگز “هرزنامه” نشوید، و یا هنگام به اشتراک گذاری مطالب از حد مجاز عبور نکنید. به جای تکرار مکرر پیام، بهترین استراتژی، یافتن مکان و زمان مناسب و اجازه دادن به ” ویروسی شدن محتوا” است.

بازاریابی ویروسی چیست؟

مزایای بازاریابی ویروسی:

 

۱-کم هزینه:

آنچه که در کمپین های ویروسی شدن محتوا مشخص  است این است که کاربران قسمت قابل توجهی از کار را برای برند تان انجام می دهند ، که هزینه های انتشار محتوا را به شدت کاهش می دهد. در این صورت، دیگر خرید فضای تبلیغاتی یا رسانه ای ضروری نیست.

 

۲-پتانسیل در دسترسی زیاد:

یک ویدئو وایرال شده در اینترنت توانایی دسترسی به مخاطبان بین المللی را دارد بدون اینکه مجبور به سرمایه گذاری و پرداخت هزینه و یا تلاش اضافی شوید. به همین دلیل، یک شرکت کوچک یا حتی یک شخص خصوصی می تواند در فضای اینترنت بسیار وایرال شود.

۳-تهاجمی نیست:

در بازاریابی ویروسی، کاربر شبکه های اجتماعی کسی است که تصمیم به شرکت و اشتراک مطالب می گیرد، بنابراین امکان تهاجمی بودن نام تجاری را کاهش می دهد. از این رو، درک از برند تان و تعامل با آن به طور قابل توجهی، در مقایسه با سایر روش های  تبلیغاتی بهتر خواهد بود.

۳-به ساخت برندتان کمک می کند:

اگر از نظر خلاقیت واقعاً سنگ تمام بگذارید، و یک محتوای منحصر بفرد تولید کنید، کاربران خود تصمیم می گیرند آن را به اشتراک بگذارند و از این رو، ارتباط شخصی با نام تجاری شما ایجاد می کنند. بدون شک در رابطه با برند سازی و آگاهی، ابزاری فوق العاده قدرتمند است.

 

  • بازاریابیبازاریابی دیجیتالبازاریابی ویروسیدیجیتال مارکتینگگوگلمارکتینگمحتوا

نوشته های مرتبط

{"qurey":{"category__in":[102],"post__not_in":[7000031513],"posts_per_page":3,"ignore_sticky_posts":1,"orderby":"rand","post_type":"post"},"title":"\u0647\u0645\u0647","post_title":1,"between":"40px","layout":"grid","grid_layout":"grid_3","padding":{"left":"20","top":"20","right":"20","bottom":"20"},"ratio":"rd-ratio75","image_size":"medium","excerpt":"","alignment":"right","meta_layout":{"location":"title-bottom","between":"between-3","layout":"layout-1"},"box_layout":"none","image_effect":"grow","caption_effect":"imghvr-fade","key":"related","post_type":"post","action":"reza_post_grid_3","post_status":"publish"}

مدل کسب و کار و روش های تدوین آن

همه چیز درباره ویدئو مارکتینگ

همه چیز درباره ویدئو مارکتینگ

اجزای دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب

{"number":"10","cats":"","orderby":"","post_title":1,"title":"\u0647\u0645\u0647","excerpt":"","excerpt_limit":"","title_limit":"","meta":{"meta_category":"","meta_author":true,"meta_date":true,"meta_view":"","meta_comments":""},"layout":"list","list_layout":"list_1","grid_layout":"grid_1","featured_layout":"featured_1","between":"40px","image_size":"medium","ratio":"rd-ratio75","image_width":"","alignment":"","box_layout":"none","caption_layout":"","key":"widget_blog","post_type":"post","action":"reza_post_list_1","post_status":"publish"}

پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر اشتری )

  • توسط admin
  • فروردین ۱۰, ۱۴۰۴

پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر آل رسول )

  • توسط admin
  • فروردین ۱۰, ۱۴۰۴

پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر قرائتی )

  • توسط admin
  • فروردین ۱۰, ۱۴۰۴

پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر معنوی )

  • توسط admin
  • فروردین ۱۰, ۱۴۰۴

پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر مقدس زاده )

  • توسط admin
  • فروردین ۱۰, ۱۴۰۴

تحول دیجیتال در صنعت ساخت و ساز

  • توسط admin
  • تیر ۱۳, ۱۴۰۳

تأمین مالی و ارائه تسهیلات اعتباری در صنعت ساختمان

  • توسط admin
  • تیر ۱۱, ۱۴۰۳

ابزارهای نوین تأمین مالی ؛ تهدید یا فرصت

  • توسط admin
  • خرداد ۲۹, ۱۴۰۳

الزامات افزایش ضریب نفوذ صنعتی‌سازی ساختمان

  • توسط admin
  • خرداد ۲۵, ۱۴۰۳

ساخت و ساز صنعتی و معماری سبز

  • توسط admin
  • خرداد ۲۲, ۱۴۰۳

برچسب ها

دیجیتال مارکتینگ بازاریابی دیجیتال تبلیغات مارکتینگ بازاریابی کسب و کار گوگل دیجیتال برندینگ مجله توسعه صنعتی ساختمان مجله توسعه صنعتی مجله ساختمان ساختمان نبض نیک صنعت ساختمان بازاریابی محتوایی گوگل ادوردز محتوا اشتباهات رایج دیجیتال مارکتینگ ادوردز محتواک ابزارهای نوین تأمین مالی وام خرید مسکن چرا مسکن گران است ؟! گرانی مسکن اقتصاد نفتی

درباره ما

ما در محتواک یک تیم خلاق و جوان هستیم که …
ادامه درباره ما

تماس با ما

  • خیابان قائم مقام فراهانی، میدان شعاع،خیابان شهید خدری، بعد از تقاطع سنایی، نبش بن بست پاک، پلاک ۲، واحد ۲
  • واتس اپ: ۰۹۱۲۰۱۷۲۶۳۶ / تلفن ثابت: ۰۲۱۹۱۰۰۵۲۵۱
  • ایمیل: info[at]mohtavak.ir

برندهای ما

  • نبض نیک
  • ایونت نبض
  • نبض نیوز

پیوند ها

  • صفحه اصلی
  • خدمات
  • تماس با ما
  • درباره ما

آخرین مقالات

  • پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر اشتری )
  • پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر آل رسول )
  • پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر قرائتی )
  • پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر معنوی )
  • پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر مقدس زاده )

محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواکمحتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک

Mohtavak.ir © All rights reserved
back-to-up
#
  • فارسی