• indian girl selfie in mirror showing boobs wearing nighty indian xxx 18 girl fuddi and back nude pics indian girls in sitting position

محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواکآژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک

٠٢١۹۱۰۰۵۲۵۱
  • صفحه اصلی
  • خدمات
    • گیفت های تبلیغاتی و هدایا
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • مجله توسعه صنعتی ساختمان
    • نسخه آنلاین مجله توسعه صنعتی ساختمان پاییز ۱۴۰۳
    • نسخه آنلاین مجله توسعه صنعتی ساختمان تابستان ۱۴۰۳
    • نسخه آنلاین مجله توسعه صنعتی ساختمان بهار ۱۴۰۳
    • نسخه آنلاین مجله توسعه صنعتی ساختمان زمستان ۱۴۰۲
  • فارسی

محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواکآژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک

  • دپارتمان آموزشی
  • مجله توسعه صنعتی ساختمان بهار ۱۴۰۳
  • مجله توسعه صنعتی ساختمان زمستان ۱۴۰۲
  • صفحه خانگی
  • >
  • مارکتینگ
  • >
  • دیجیتال مارکتر کیست و چه مهارت های باید داشته باشد؟

دیجیتال مارکتر کیست و چه مهارت های باید داشته باشد؟

  • توسط admin
  • مارکتینگ
  • ۷۱۹ بازدید
  • بدون دیدگاه

همانطور که می دانید روش های بازاریابی سنتی کم کم رو به محو شدن هستند و بازدهی بالایی ندارند. به همین دلیل، کسب و کارها به سمت بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ گرایش پیدا کرده اند. و همین امر باعث شده که همه به دنبال افرادی باشند که بتوانند از ابزارهای دیجیتال به خوبی استفاده کنند تا کسب و کارشان را رونق ببخشند. به طور ساده و خلاصه، دیجیتال مارکتر به شخصی گفته می شود که به خوبی با ابزارهای دیجیتال مارکتینگ آشنایی دارد و می تواند از این ابزارها در جهت افزایش فروش، ترافیک و محبوبیت یک برند یا کسب و کار استفاده کند. در ادامه این مقاله قصد راجع به digital marketer و مهارت هایی که باید داشته باشد، صحبت خواهیم کرد.

برای آشنایی بیشتر با دیجیتال مارکتینگ لطفا مقاله اجزای دیجیتال مارکتینگ را مطالعه فرمایید.

عناوین

  • دیجیتال مارکتر کیست؟
  • مهمترین وظایف یک دیجیتال مارکتر چیست؟
  • ۱- بازاریابی قوی و جذب مخاطب:
  • ۲-آشنایی کامل با شبکه های اجتماعی:
  • ۳-بازاریابی ایمیل:
  • ۵-آنالیز و تحلیل:
  • ۶-مهارت های SEO و SEM:
  • ۷-مهارت های اساسی در طراحی:

دیجیتال مارکتر کیست؟

دیجیتال مارکتر

دیجیتال مارکتر

 

فناوری به سرعت درحال تکامل است، همین امر باعث شده است که، بازاریابان و کارآفرینان برای موفقیت در کسب و کارشان، رسیدن به بازار هدف و در نهایت فروش و سودآوری به سمت بازاریابی دیجیتال سوق پیدا کنند. برخی از صاحبان مشاغل، مهارت لازم و کافی برای موفقیت در دنیای بازاریابی دیجیتال را ندارند.

در حقیقت کمپین های دیجیتالی آنها برای مخاطبان کافی و مناسب نمی باشد و دارای تکنیک و استراتژی های حرفه ای نمی باشد.

به همین دلیل یک دیجیتال مارکتر حرفه ای، به واسطه ی مهارت های منحصر بفردش می تواند تأثیر بسیار خوبی بر روی کسب و کار تان داشته باشد.

 

یک digital marketer حرفه ای، بر اساس شناختی که بر روی آن کسب و کار دارد. و با توجه به ارزیابی‌ و بررسی نقاط ضعف و قوت آن کسب و کار، بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ را برای فروش و برند سازی آن کسب و کار انتخاب کرده و از آن ابزارها استفاده می کند.

دیجیتال مارکتینگ دارای یک محیط بسیار رقابتی است. بنابراین باید به صورت مداوم به عنوان یک دیجیتال مارکتر بتوانیم وضعیت و پتانسیل فعلی کسب و کار را ارزیابی کنیم و همچنین بتوانیم رقبا را آنالیز کنیم و بر اساس جدیدترین تکنیک ها و ابزارها بتوانیم استراتژی های خاصی رو مشخص نماییم. زیرا در فضای کسب و کار با یک تصمیم درست یا اشتباه، می توانیم آن کسب و کار را به اوج برسانیم و یا آن را نابود کنیم. این وظیفه digital marketer است که با استفاده از بررسی هایی که انجام می دهد، بتواند بهترین استراتژی را برای پیشی گرفتن از سایر رقبا انتخاب نماید.

مهمترین وظایف یک دیجیتال مارکتر چیست؟

دیجیتال مارکتر

دیجیتال مارکتر

 

یک دیجیتال مارکتر حرفه ای باید بتواند به خوبی بازار هدف را شناسایی کند و رقبایی که در آن کسب و کار قرار دارند را تحلیل نماید و بعد از اینکه به صورت دقیق و عالی پتانسیل فعلی کسب و کار بررسی کرد، براساس این موارد یکسری راه کار را برای برند سازی، افزایش فروش، افزایش ترافیک سایت و مواردی که در راستای رشد آن کسب و کار  موثر می باشند، ارائه دهد. حال، برخی از مهارت های ضروری یک digital marketer، را بررسی خواهیم کرد.

توصیه مس شود مقاله ۱۰ اشتباه مهم دیجیتال مارکتینگ را مطالعه فرمایید.

۱- بازاریابی قوی و جذب مخاطب:

دیجیتال مارکتر

دیجیتال مارکتر

 

یک digital marketer حرفه ای باید توانایی برقراری ارتباط با مخاطبان و قدرت تکلم داشته باشد تا بتواند مخاطبان را تحت تأثیر قرار دهد و آنها را به مشتری بالقوه تبدیل نماید.

۲-آشنایی کامل با شبکه های اجتماعی:

دیجیتال مارکتر

دیجیتال مارکتر

شبکه های اجتماعی یکی از قدرتمندترین ابزارها و کانال های ارتباطی در دنیای بازاریابی دیجیتال می باشند. به عنوان یک بازاریاب دیجیتال می توانید با استفاده از شبکه های اجتماعی، مخاطبان را درگیر کسب و کارتان کنید و محصولات یا خدماتتان را به آنها ارائه دهید.

یکی از مهارت های ضروری برای digital marketer، آگاهی کامل از تمامی شبکه های اجتماعی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی، هشتگ ها و…. است. همچنین، باید توانایی و تخصص کافی برای ساخت و ارائه محتوای مفید را داشته باشد.

۳-بازاریابی ایمیل:

دیجیتال مارکتر

دیجیتال مارکتر

ممکن است فکر کنید که بازاریابی از طریق ایمیل یک روش قدیمی می باشد. اما در حقیقت یکی از مؤثرترین راه ها برای ایجاد یک رابطه خوب بین کسب و کارتان و مشتریان است. اگر یک دیجیتال مارکتر، مهارت و تخصص کافی درباره ی بازاریابی ایمیل و نوشتن یک ایمیل کاملاَ تخصصی و هدفمند را داشته باشد. و در بازه های زمانی خاص و طبق یک برنامه ریزی از پیش تعیین شده به مشتریان هدف ایمیل ارسال نماید. قطعاَ باعث موفقیت در کسب و کارتان خواهد شد.

۵-آنالیز و تحلیل:

دیجیتال مارکتر

دیجیتال مارکتر

 

یکی از مهم ترین مهارت ها برای یک digital marketer حرفه ای، داشتن تخصص و مهارت کافی درکار با ابزارهای تجزیه و تحلیل داده است.

یک دیجیتال مارکتر حرفه ای با استفاده از تکنیک های کاربردی و نرم افزارهای پیشرفته، مجموعه ی گسترده ای از داده ها و تعاملات آنلاین را مورد پردازش قرار می دهد.

به عنوان یک بازاریاب دیجیتال، دقت کنید که حتماَ به صورت دوره های منظم، پایگاه داده خود را از داده های منسوخ و بی فایده پاکسازی نمایید. تا از تصمیم گیری های بی اثر در بازاریابی جلوگیری کنید.

۶-مهارت های SEO و SEM:

دیجیتال مارکتر

دیجیتال مارکتر

اگر تخصص و مهارت کافی در SEO و SEM نداشته باشید. هرچقدر یک پست یا خبرنامه خوب نوشته شده باشد، بی فایده خواهد بود و بازخورد خوبی نخواهد داشت. بهینه سازی موتور جستجوSEO و بازاریابی موتور جستجوSEM، استراتژی هایی هستند که باعث ایجاد ترافیک وب ساییتان خواهند شد. الگوریتم های گوگل مدام در حال تغییر و ارتقا می باشند، در نتیجه استفاده از کلمات کلیدی مناسب و مرتبط بسیار حائز اهمیت می باشد. بنابراین، یک بازاریاب دیجیتال، باید مهارت و تخصص لازم در SEO و  SEM را داشته باشد.

۷-مهارت های اساسی در طراحی:

دیجیتال مارکتر

دیجیتال مارکتر

در دنیای بازاریابی، همه چیز درباره متن نیست. در واقع جنبه های ظاهری و بصری از اهمیت بسیاری برخوردار هستند. اگر به عنوان یک دیجیتال مارکتر، دانش و مهارت کافی در مورد اصول طراحی داشته باشید. به راحتی می توانید محتوای متنی تان را به مخاطبان نشان دهید.

  • تبلیغاتدیجیتال مارکتردیجیتال مارکتینگکسب و کارمارکتینگ

نوشته های مرتبط

{"qurey":{"category__in":[102],"post__not_in":[7000031531],"posts_per_page":3,"ignore_sticky_posts":1,"orderby":"rand","post_type":"post"},"title":"\u0647\u0645\u0647","post_title":1,"between":"40px","layout":"grid","grid_layout":"grid_3","padding":{"left":"20","top":"20","right":"20","bottom":"20"},"ratio":"rd-ratio75","image_size":"medium","excerpt":"","alignment":"right","meta_layout":{"location":"title-bottom","between":"between-3","layout":"layout-1"},"box_layout":"none","image_effect":"grow","caption_effect":"imghvr-fade","key":"related","post_type":"post","action":"reza_post_grid_3","post_status":"publish"}
همه چیز درباره ویدئو مارکتینگ

همه چیز درباره ویدئو مارکتینگ

۱۰ اشتباه مهم دیجیتال مارکتینگ

بیزینس پلن

اجزای بوم مدل کسب و کار

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب

{"number":"10","cats":"","orderby":"","post_title":1,"title":"\u0647\u0645\u0647","excerpt":"","excerpt_limit":"","title_limit":"","meta":{"meta_category":"","meta_author":true,"meta_date":true,"meta_view":"","meta_comments":""},"layout":"list","list_layout":"list_1","grid_layout":"grid_1","featured_layout":"featured_1","between":"40px","image_size":"medium","ratio":"rd-ratio75","image_width":"","alignment":"","box_layout":"none","caption_layout":"","key":"widget_blog","post_type":"post","action":"reza_post_list_1","post_status":"publish"}

پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر اشتری )

  • توسط admin
  • فروردین ۱۰, ۱۴۰۴

پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر آل رسول )

  • توسط admin
  • فروردین ۱۰, ۱۴۰۴

پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر قرائتی )

  • توسط admin
  • فروردین ۱۰, ۱۴۰۴

پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر معنوی )

  • توسط admin
  • فروردین ۱۰, ۱۴۰۴

پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر مقدس زاده )

  • توسط admin
  • فروردین ۱۰, ۱۴۰۴

تحول دیجیتال در صنعت ساخت و ساز

  • توسط admin
  • تیر ۱۳, ۱۴۰۳

تأمین مالی و ارائه تسهیلات اعتباری در صنعت ساختمان

  • توسط admin
  • تیر ۱۱, ۱۴۰۳

ابزارهای نوین تأمین مالی ؛ تهدید یا فرصت

  • توسط admin
  • خرداد ۲۹, ۱۴۰۳

الزامات افزایش ضریب نفوذ صنعتی‌سازی ساختمان

  • توسط admin
  • خرداد ۲۵, ۱۴۰۳

ساخت و ساز صنعتی و معماری سبز

  • توسط admin
  • خرداد ۲۲, ۱۴۰۳

برچسب ها

دیجیتال مارکتینگ بازاریابی دیجیتال تبلیغات مارکتینگ بازاریابی کسب و کار گوگل دیجیتال برندینگ مجله توسعه صنعتی ساختمان مجله توسعه صنعتی مجله ساختمان ساختمان نبض نیک صنعت ساختمان بازاریابی محتوایی گوگل ادوردز محتوا اشتباهات رایج دیجیتال مارکتینگ ادوردز محتواک ابزارهای نوین تأمین مالی وام خرید مسکن چرا مسکن گران است ؟! گرانی مسکن اقتصاد نفتی

درباره ما

ما در محتواک یک تیم خلاق و جوان هستیم که …
ادامه درباره ما

تماس با ما

  • خیابان قائم مقام فراهانی، میدان شعاع،خیابان شهید خدری، بعد از تقاطع سنایی، نبش بن بست پاک، پلاک ۲، واحد ۲
  • واتس اپ: ۰۹۱۲۰۱۷۲۶۳۶ / تلفن ثابت: ۰۲۱۹۱۰۰۵۲۵۱
  • ایمیل: info[at]mohtavak.ir

برندهای ما

  • نبض نیک
  • ایونت نبض
  • نبض نیوز

پیوند ها

  • صفحه اصلی
  • خدمات
  • تماس با ما
  • درباره ما

آخرین مقالات

  • پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر اشتری )
  • پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر آل رسول )
  • پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر قرائتی )
  • پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر معنوی )
  • پادکست نوروز ۱۴۰۴ ( دکتر مقدس زاده )

محتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواکمحتواک | آژانس دیجیتال مارکتینگ محتواک

Mohtavak.ir © All rights reserved
back-to-up
#
  • فارسی